Klantenservice

Heb jij een vraag en/of opmerking?
Stuur dan een email naar info@winkelgezond.nl
of op werkdagen tussen 09:00 – 18:00 uur via onze live chat.

Fout: Contact formulier niet gevonden.

Veel gestelde vragen

Bestellen en versturen

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Bestellingen op werkdagen voor 16:00 worden de volgende dag nog geleverd!

Hoe maak ik een account aan?

Ga naar de volgende pagina:
https://winkelgezond.nl/my-account/

Hier kunt u een account aanmaken of inloggen op je account.

Hoe wijzig ik mijn verzendadres?

Dit kunt u wijzigen door de volgende stappen te ondernemen:

  1. log in op uw account
  2. Ga naar Adressen

Hier kunt u het factuur of verzendadres wijzigen

Hoe volg ik de status van mijn bestelling?

In uw account gaat u naar bestellingen en bij uw bestelling wordt er automatisch een track&trace code geplaatst om te volgen.

Zullen jullie mijn betalingsgegevens bewaren?

Nee. 
Wij bewaren uw betalingsgegevens niet. 

Verzenden jullie naar mijn land?

Winkelgezond levert zowel door heel Nederland als België. vanaf €20,- met gratis verzenden.

Komen mijn artikelen in één pakket?

Normaal gesproken worden de bestellingen in 1 pakket geleverd. Het kan een keer voorkomen afhankelijk van de hoeveelheid van bestelling dat het in 2 pakketten geleverd moet worden.

Als je een artikel wilt ruilen

Retourneren en ruilen

Wat is uw retourbeleid?

Indien een product niet goed is kunt u deze na berichtgeving aan ons retourneren of eventueel omwisselen.

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen

Indien u een product hebt ontvangen dat u niet hebt besteld, neem dan contact met ons op en stuur ons een foto ervan zodat wij ervoor kunnen zorgen dat u het juiste product ontvangt.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen

Indien u een pakket heeft ontvangen dat beschadigd is of het product is in de verpakking beschadigd neem dan gerust contact met ons op en wij zullen met een passende oplossing komen.

Waar moet ik mijn geautoriseerde retour naartoe sturen?

Indien in overleg besloten is dat het product retour gestuurd kan worden zal dit naar het onderstaande adres mogen:

 

Hoe ontvang ik klantenondersteuning?

U kunt contact met ons opnemen per email:info@winkelgezond.nl

of op werkdagen tussen 09:00 en 18:00 via onze live chat

Wat moet ik doen als ik een onjuist verzendadres heb ingevoerd?

Neem dan contact met ons op en indien (nog) mogelijk kunnen wij deze eventueel voor u nog aanpassen. Indien niet mogelijk kan er binnen 24 uur door u zelf in het track&trace de verzend mogelijkheid en tijd aan te passen.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren nadat ik deze heb geplaatst?

Nee, indien u een bestelling hebt geplaatst en betaald is het helaas niet mogelijk deze te annuleren wegens het automatisch verwerkt wordt.

Kan ik een uitverkocht artikel pre-orderen?

Nee dit is niet mogelijk. Indien een product uitverkocht is kan deze niet alvast besteld worden alleen wat er online in de verkoop staat.